Pakiety sponsorskie

PARTNER GŁÓWNY

Obecność Partnera Głównego na Kongresie:

Przyznanie tytułu Partnera Głównego VI Kongresu Ciepłownictwa

Zapewnienie możliwości wystąpienia przedstawiciela Partnera Głównego w panelu dyskusyjnym (w panelu II lub III).*

Bezpłatny udział dla przedstawiciela Partnera Głównego z noclegami w dniach 4-6 czerwca 2025 r.

Ekspozycja logotypu Partnera Głównego:

Umieszczenie logo Partnera Głównego na materiałach przygotowywanych na Kongres (broszura, torba reklamowa, teczka).

Umieszczenie logo Partnera Głównego na Identyfikatorach.

Umieszczenie logo Partnera Głównego w materiałach mailingowych zapraszających na Kongres.

Umieszczenie aktywnego logo Partnera Głównego z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.

Branding miejsca Kongresu:

Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera Głównego 1 ścianki reklamowej przed Salą główną Kongresu.

Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera Głównego 1 roll-upu reklamowego Partnera Głównego w Sali głównej Kongresu.

Projekcja logo Partnera Głównego w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.

Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Partnera Głównego podczas trwania Kongresu.

Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Partnera Głównego (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.

PARTNER

Obecność Partnera na Kongresie:

Przyznanie tytułu Partnera VI Kongresu Ciepłownictwa

Bezpłatny udział dla przedstawiciela Partnera w dniach 4-6 czerwca 2025 r. (bez noclegów).

Ekspozycja logotypu Partnera:

Umieszczenie logo Partnera na materiałach przygotowywanych na Kongres (broszura, torba reklamowa, teczka).

Umieszczenie logo Partnera na Identyfikatorach.

Umieszczenie logo Partnera w materiałach mailingowych zapraszających na Kongres.

Umieszczenie aktywnego logo Partnera z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.

Branding miejsca Kongresu:

Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera 1 ścianki reklamowej przed Salą główną Kongresu.

Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera 1 roll-upu reklamowego Partnera w Sali głównej Kongresu.

Projekcja logo Partnera w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.

Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Partnera podczas trwania Kongresu.

Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Partnera (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.

Sponsor

Obecność Sponsora na Kongresie:

Przyznanie tytułu Sponsora VI Kongresu Ciepłownictwa

Ekspozycja logotypu Sponsora:

Umieszczenie aktywnego logo Sponsora z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.

Branding miejsca Kongresu:

Zapewnienie możliwości ustawienia przez Sponsora 1 roll-upu reklamowego Sponsora przed Salą główną Kongresu.

Projekcja logo Sponsora w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.

Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Sponsora podczas trwania Kongresu.

Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Sponsora (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.

W sprawie szczegółów naszej oferty dotyczących partnerstwa prosimy o kontakt mailowy kongres@ptec.org.pl oraz pod numerem telefonu 22 529 05 00.